Какво е „безценно“ за Лионел Меси?

Необходимият нетен месечен доход за издръжка на един работещ е 1351 лeвa, отчитат от КНСБ

Необходимият нетен месечен доход за издръжка на един работещ човек, живеещ сам, е 1351 лв. Това сочат данните на Института за социални...

Близо 20 процента е делът на електроенергията, произведена от вятърни централи, в Европа през последното денонощие

През последните 24 часа в Европа делът на електроенергията, произведена от вятърни централи, е 19,8 процента. Това сочат данните от днешния бюлетин...

Еврото с рязък скок спрямо долара

Курсът на еврото днес рязко се покачи и доближи прага от 1,07 долара, съобщиха германски финансови издания. В междубанковата...

Цената на златото в Япония достигна исторически връх след фалита на американската банка Ес Ви Би

Цената на златото на дребно в Япония достигна исторически връх от 9000 йени (66,94 долара) за 1 грам, съобщи днес един от...

Благотворително Гетсби парти сбъдва мечти за деца

Вълнуващо събитие под знака на доброто – на това ни кани фондация „Мечта за дете“ на 22 ноември от 19:00 ч. в...

Легендарният футболист се включи в кампанията #PricelessToMe и отправи емоционално послание към всички фенове на най-популярния спорт в света

Предстои един от най-силните сезони за световния футбол от няколко години насам. Финалът на УЕФА Шампионската лига наближава в края на май, ентусиазмът по целия свят е осезаем, а Mastercard и футболната легенда Лионел Меси подаряват на феновете на най-популярния спорт в света свое лично ‘priceless’ послание.

Меси представи видеото пред света с емоционални думи в своя профил в Instagram. В него той обръща поглед назад, за да си спомни онзи момент като дете, когато още само мечтае за голямото игрище. С помощта на изкуствен интелект AI, той се среща със своето детско аз и споделя за могъщото влияние, което тази страст продължава да оказва в неговия живот, а и в живота на милиони хора по света.

Иска ми се и в реалния живот да имам възможността да говоря с по-младото си аз, за​​да му вдъхна увереност и да му кажа, че упоритата му работа и жертвите ще се отплатят и че той ще продължи да играе играта, която обича“, казва Лионел Меси.

Екипът, който стои зад осъществяването на проекта споделя, че едно от най-големите предизвикателства е именно “съживяването” на Лионел Меси като дете. Във видеото са използвани нови визуални ефекти, голям брой негови детски снимки, видеа, референции за движение и технологии от ново поколение – VFX (Visual Effects) Neural Rendering и ‘Synthetic Render’, за да се постигне удивителния резултат. Mastercard e сред първите брандове, които използват тези технологии за реклама.

Технологиите са невероятни,” добавя Меси. “Когато показах видеото на семейството си, те не можеха да повярват, че някой е могъл да направи това – направо настръхнах като видях себе си сега как говоря на себе си като по-малък.

Много се радваме, че заедно с Меси може да напомним колко е важно да следваш сърцето си и да определиш своите лични приоритети – това, което е най-важно за теб. Това се оказва особено актуално именно сега. С нетърпение очакваме финала в Париж, където феновете ще се докоснат отново до своята страст – футбола.“, казва Раджа Раджаманар, Chief Marketing & Communications Officer на Mastercard.

Последните години всеки от нас имаше възможност да преосмисли своя вътрешен свят и да загърби излишното, за да направи място на истински важното в него. Периодът на предизвикателства и адаптация вдъхновиха кампанията #PricelessToMe на Mastercard с Лионел МесиЗвездата е дългогодишен глобален посланик на Mastercard и непреходното послание „Priceless”, запазена марка на бранда от 1997 година, когато за първи път се излъчва в САЩ.

Скорошно проучване, проведено от Mastercard Economics Institute, показва, че футболът категорично владее сърцата на европейците. Това е бил най-гледаният спорт на живо през 2021, а тенденцията се очертава да се запази и през 2022. Според индекса на Mastercard, почти седем от десет (69%) европейци са гледали футболен мач на живо миналата година, а 32% са играли играта сами. Половината от анкетираните вярват, че популярността на футбола ще нарасне още повече тази година и въпреки двете години, в които хората бяха дистанцирани от големите масови мероприятия, 65% от запитаните са споделили, че са готови да посетят спортно събитие на живо, а 44% биха пътували до друга страна за целта. У нас 77% от участвалите в проучването твърдят, че се чувстват комфортно да гледат състезания на живо, а тези, които биха предприели пътуване до друга държава, за да присъстват на спортно събитие, са 49%.

Също така в България 60% от участвалите в проучването споделят, че предпочитат разходките сред природата и изкачване в планината, 37% са заложили на карането на колело, 36% са практикували бягане през последните 2 години, а 39 % – плуване. Един от водещите спортове у нас е шахът – за 33% той е бил основно спортно занимание, а за 40% това са видеоигрите. Традиционните спортове, отстъпват на все по-разпространените йога, практикувана от 40% от участниците в проучването, докато на футбол и волейбол, са заложили съответно 26% и 19%.

Анализът на Mastercard Economics Institute показва, че разходите на европейците за потребителски карти за спортни стоки, услуги и преживявания са се увеличили с 2,5% през 2021 г. в сравнение с нивата преди пандемията (2019 г.), като продажбите на дребно на спортни стоки, като стикове за голф, топки за тенис и велосипеди, бележат нарастване с 14,6%.

Mastercard е официален спонсор на някои от най-популярните спортни състезания в Европа, като УЕФА Шампионската лига, Откритото първенство, Ролан Гарос, Световната купа по ръгби за жени и Европейското първенство на League of Legends.

ПОСЛЕДНИ НОВИНИ

Цената на петрола се покачва за трети пореден ден

Цените на петрола се покачиха в ранната търговия днес за трети пореден ден, след като намаляването на износа от иракски Кюрдистан породи...

Референтни курсове на ЕЦБ

Европейската централна банка (ЕЦБ) определи днес референтен курс на еврото от 1,0841 долара спрямо 1,0773 долара вчера. Курсът на...

Еврото остана под 1,08 долара

Курсът на еврото остана под нивото от 1,08 долара в сутрешната търговия днес, съобщават германски сайтове за финансова информация.

СВЪРЗАНИ ПУБЛИКАЦИИ

Референтни курсове на ЕЦБ

Европейската централна банка (ЕЦБ) определи днес референтен курс на еврото от 1,0841 долара спрямо 1,0773 долара вчера. Курсът на...

Еврото остана под 1,08 долара

Курсът на еврото остана под нивото от 1,08 долара в сутрешната търговия днес, съобщават германски сайтове за финансова информация.

Верижна катастрофа на Южната дъга, има задръстване до Драгалевци

Поредна верижна катастрофа затруднява движението по Околовръстното- Южна дъга в София. Инцидентът е станал при Икеа около 8 часа тази сутрин, съобщават...