Какво е „безценно“ за Лионел Меси?

Цените на хранителните стоки на едро остават стабилни в края на август

Индексът на тържищните цени (ИТЦ), който отразява цените на хранителните стоки на едро в България, се повиши тази седмица с 0,20 на...

Ексцентричната Мира Бъчварова направи влудяващ пърформанс за откриването на изложбата си.

В първия ден на Ноември шармантната дизайнерка разкри душата си на художник. С над 40 картини в различни теми художничката откри...

Какво ще е времето днес

Преди обяд над Западна България облачността ще започне да се разкъсва и намалява, след обяд - до предимно слънчево време.

Мика Зайкова: От 2023 година битовите абонати трябва да купуват ток на борсови цени

Трябва да се вземат спешни мерки за повишаване на доходите и подпомагане на бизнеса в уславията на криза, коментира финансовият анализатор Мика...

Групата ФЬОНИКС запазва своя темп на растеж през първото полугодие на финансовата 2022/23 г.

Общият оперативен резултат и оборотът отново се увеличаватПечалбата преди данъци е на нивото от предходната годинаНетният дълг намалява в сравнение с първото...

Легендарният футболист се включи в кампанията #PricelessToMe и отправи емоционално послание към всички фенове на най-популярния спорт в света

Предстои един от най-силните сезони за световния футбол от няколко години насам. Финалът на УЕФА Шампионската лига наближава в края на май, ентусиазмът по целия свят е осезаем, а Mastercard и футболната легенда Лионел Меси подаряват на феновете на най-популярния спорт в света свое лично ‘priceless’ послание.

Меси представи видеото пред света с емоционални думи в своя профил в Instagram. В него той обръща поглед назад, за да си спомни онзи момент като дете, когато още само мечтае за голямото игрище. С помощта на изкуствен интелект AI, той се среща със своето детско аз и споделя за могъщото влияние, което тази страст продължава да оказва в неговия живот, а и в живота на милиони хора по света.

Иска ми се и в реалния живот да имам възможността да говоря с по-младото си аз, за​​да му вдъхна увереност и да му кажа, че упоритата му работа и жертвите ще се отплатят и че той ще продължи да играе играта, която обича“, казва Лионел Меси.

Екипът, който стои зад осъществяването на проекта споделя, че едно от най-големите предизвикателства е именно “съживяването” на Лионел Меси като дете. Във видеото са използвани нови визуални ефекти, голям брой негови детски снимки, видеа, референции за движение и технологии от ново поколение – VFX (Visual Effects) Neural Rendering и ‘Synthetic Render’, за да се постигне удивителния резултат. Mastercard e сред първите брандове, които използват тези технологии за реклама.

Технологиите са невероятни,” добавя Меси. “Когато показах видеото на семейството си, те не можеха да повярват, че някой е могъл да направи това – направо настръхнах като видях себе си сега как говоря на себе си като по-малък.

Много се радваме, че заедно с Меси може да напомним колко е важно да следваш сърцето си и да определиш своите лични приоритети – това, което е най-важно за теб. Това се оказва особено актуално именно сега. С нетърпение очакваме финала в Париж, където феновете ще се докоснат отново до своята страст – футбола.“, казва Раджа Раджаманар, Chief Marketing & Communications Officer на Mastercard.

Последните години всеки от нас имаше възможност да преосмисли своя вътрешен свят и да загърби излишното, за да направи място на истински важното в него. Периодът на предизвикателства и адаптация вдъхновиха кампанията #PricelessToMe на Mastercard с Лионел МесиЗвездата е дългогодишен глобален посланик на Mastercard и непреходното послание „Priceless”, запазена марка на бранда от 1997 година, когато за първи път се излъчва в САЩ.

Скорошно проучване, проведено от Mastercard Economics Institute, показва, че футболът категорично владее сърцата на европейците. Това е бил най-гледаният спорт на живо през 2021, а тенденцията се очертава да се запази и през 2022. Според индекса на Mastercard, почти седем от десет (69%) европейци са гледали футболен мач на живо миналата година, а 32% са играли играта сами. Половината от анкетираните вярват, че популярността на футбола ще нарасне още повече тази година и въпреки двете години, в които хората бяха дистанцирани от големите масови мероприятия, 65% от запитаните са споделили, че са готови да посетят спортно събитие на живо, а 44% биха пътували до друга страна за целта. У нас 77% от участвалите в проучването твърдят, че се чувстват комфортно да гледат състезания на живо, а тези, които биха предприели пътуване до друга държава, за да присъстват на спортно събитие, са 49%.

Също така в България 60% от участвалите в проучването споделят, че предпочитат разходките сред природата и изкачване в планината, 37% са заложили на карането на колело, 36% са практикували бягане през последните 2 години, а 39 % – плуване. Един от водещите спортове у нас е шахът – за 33% той е бил основно спортно занимание, а за 40% това са видеоигрите. Традиционните спортове, отстъпват на все по-разпространените йога, практикувана от 40% от участниците в проучването, докато на футбол и волейбол, са заложили съответно 26% и 19%.

Анализът на Mastercard Economics Institute показва, че разходите на европейците за потребителски карти за спортни стоки, услуги и преживявания са се увеличили с 2,5% през 2021 г. в сравнение с нивата преди пандемията (2019 г.), като продажбите на дребно на спортни стоки, като стикове за голф, топки за тенис и велосипеди, бележат нарастване с 14,6%.

Mastercard е официален спонсор на някои от най-популярните спортни състезания в Европа, като УЕФА Шампионската лига, Откритото първенство, Ролан Гарос, Световната купа по ръгби за жени и Европейското първенство на League of Legends.

ПОСЛЕДНИ НОВИНИ

Част от столичния „Люлин“ остава без вода

На 8 декември (четвътък) 2022 г. във връзка с монтаж на спирателен кран на ул. „Ген. Никола Генов“, ж.к. „Люлин“ 9 се...

Проверени и качествени ли са употребяваните автомобили от Германия?

Има няколко страни, особено европейските, откъдето можете да имате най-малки притеснения във връзка със закупуването на автомобил. Не е тайна, че най-вървежен...

Червена борсова вълна от Ню Йорк до Токио

Фондовият пазар в Токио приключи днешната търговия с повишение, на фона на отслабваща йена, която може да спомогне на компаниите износителки да...

СВЪРЗАНИ ПУБЛИКАЦИИ

Проверени и качествени ли са употребяваните автомобили от Германия?

Има няколко страни, особено европейските, откъдето можете да имате най-малки притеснения във връзка със закупуването на автомобил. Не е тайна, че най-вървежен...

Червена борсова вълна от Ню Йорк до Токио

Фондовият пазар в Токио приключи днешната търговия с повишение, на фона на отслабваща йена, която може да спомогне на компаниите износителки да...

Нова или употребявана кола?

Труден въпрос за отговор не поради равенството на предимствата и недостатъците между едното и другото, а поради малкото информация, която има за...