Над 60 % от българите ще се възползват от тазгодишните оферти за Черния петък

„Леден ден“ и днес, жълт код за студ в 19 области

Националният институт по метеорология и хидрология издаде за днес предупреждение от първа степен - жълт код, за студено време и за отрицателни...

Едно пътешествие до Модена

Когато човек мисли за Модена, Италия, се сеща за едни от най-бързите автомобили в света. Въпреки това, в този италиански град има повече...

Премиерът акад. Денков: Необходими са стандарти за проверка на фактите

 Проблемът в България не е свободата на словото – през последните две години има значителен напредък в това отношение. Основният проблем в...

Камион се завъртя и препречи столичното „Ботевградско шосе“

Тежкотоварен камион се завъртя и препречи пътя в района на столичното "Ботевградско шосе", съобщават пътуващите в групата "Катастрофи в София". Вероятната причина е...

Омбудсманът иска извънредна проверка на „Топлофикация София“ заради високите сметки

Омбудсманът Диана Ковачева поиска извънредна проверка на "Топлофикация София" заради високите сметки за парно. Тя е изпратила препоръка до...

Шестдесет и шест на сто от българите ще се възползват от тазгодишните оферти за Черния петък, сочат данни от най-новото проучване „Fashion (Re)Search“ на европейската модна търсачка „Глами“ (GLAMI), получено в БТА. Само 8 на сто не планират да купуват модни стоки в най-големия ден за пазаруване. 25 на сто все още се чудят дали биха пазарували тогава, а едва 1 процент са казали, че не знаят какво е Черен петък.

Черният петък често се смята за най-натовареният ден за пазаруване в годината и отбелязва началото на коледния пазарен сезон. Тази година той ще бъде на 25 ноември.

През последните няколко години, поради пандемията от КОВИД-19, навиците ни за пазаруване се промениха драстично, посочват от компанията. Хората по света трябваше много бързо да преминат към изцяло онлайн пазаруване от всякакъв вид.  Дори и след официалното отваряне на магазините, все още виждаме, че много хора предпочитат да правят покупките си онлайн.

59 на сто от участниците в проучването на GLAMI потвърждават, че ако магазините, от които планират да пазаруват, са претъпкани или опашките са много дълги, те биха си тръгнали и биха направили поръчката си онлайн. Само 27 на сто са абсолютно сигурни, че ще посетят физическите магазини, независимо колко хора има в тях, докато 14 на сто все още не знаят как ще направят своите покупки.

Въпреки големия интерес към Черния петък, 52 на сто не планират да създадат списък за пазаруване. Те предпочитат да търсят най-добрите оферти, налични в самия ден. 20 на сто ще си направят предварителен план какво ще търсят, но най-вероятно също няма да правят никакви списъци. Само 16 на сто ще бъдат подготвени със специален списък с желания, в сравнение с миналата година, когато 23 на сто от любителите на модата са записали желаните си артикули.

Въпреки че повече от половината от участниците не правят планове какво точно ще купят, по-голямата част от българите вече са решили колко са готови да похарчат. 32 на сто планират да дадат между 100 и 200 лева за модни находки. 25 на сто възнамеряват да купят модни стоки за 200 до 400 лева и само 8 на сто биха похарчили под 100 лева. 22 на сто от българите все още не са решили колко са готови да похарчат за офертите по време на Черния петък. Това означава, че клиентите остават непредубедени за това, което могат да намерят и не искат да се ограничават само до няколко конкретни артикула или суми, коментират от компанията.

ПОСЛЕДНИ НОВИНИ

НСИ: Имаме данни, които да послужат за по-адекватни цени на водата

Националният статистически институт (НСИ) разполага с необходимите и достатъчно точни данни, които да послужат за адекватно определяне на цената на водата.

Милен Митев е избран за член на Управителния съвет на Европейския съюз за радио и телевизия

Генералният директор на БНР Милен Митев беше избран единодушно за член на Управителния съвет на Европейския съюз за радио и телевизия (EBU)...

Поскъпването на храните е с 2,5% в сравнение с миналата година

Цените на хранителните продукти бавно и без много шум продължават да вървят нагоре. За последната седмица се наблюдава поскъпване при краставиците и...

СВЪРЗАНИ ПУБЛИКАЦИИ

Милен Митев е избран за член на Управителния съвет на Европейския съюз за радио и телевизия

Генералният директор на БНР Милен Митев беше избран единодушно за член на Управителния съвет на Европейския съюз за радио и телевизия (EBU)...

Поскъпването на храните е с 2,5% в сравнение с миналата година

Цените на хранителните продукти бавно и без много шум продължават да вървят нагоре. За последната седмица се наблюдава поскъпване при краставиците и...

Зам.-министър Ренета Колева участва във форум за бъдещето на водородната икономика

България има ясно изразена дългосрочна амбиция за увеличаване на дела на възобновяемите енергийни източници в енергийния микс, в това число на водород...