еssence & Catrice събраха стотици звездни гости на магическо градинско парти в София

Финансовите министри на ЕС обсъдиха идеи за бъдещи бюджетни правила

Министрите на финансите на Европейския съюз обсъдиха днес в Прага различни подходи за реформиране на общите бюджетни правила на блока, предаде ДПА.

Италианската инфлация пада до най-ниското си ниво от 14 месеца през юни

Индексът на потребителските цени в Италия през юни запази достигнатото си на месечна основа през май ниво. През юни, отнесен към същия...

Петима души са загинали, а 41 са ранени при катастрофи в страната

Петима души са загинали, а 41 са ранени при катастрофи в страната през изминалото денонощие, съобщиха от МВР на сайта си. Тежките...

Заради слаба реколта: Плодовете в магазините са по-скъпи, а цените на едро – по-високи

Тази година плодовете в магазините са по-скъпи, а цените на едро - по-високи. Основната причина според експерти е слабата реколта.

Европейската комисия се подготвя за създаване на дигитално евро

Европейската комисия се подготвя за създаване на дигитално евро, става ясно от проектозакон, видян днес от ДПА. Потребителите в...

Двата бюти бранда отпразнуваха водещите си позиции в грим пазара за България чрез пищно събитие, което събра на едно място видни медийни представители и популярни личности

С много блясък, магическо огледало, грим предизвикателства, грим боулинг, забавни кътове за снимки и най-новите грим колекции от еssence и Catrice, се състоя вълнуващото грим соаре на двете бюти компании. Събитието под надслов “Не е магия, а грим… защото красотата може да бъде забавна!” обедини двата бранда-лидери за българския грим пазар, за да постави началото на плановете им за още по-мащабно разрастване у нас.

Под звуците на отличителния вокал на Елена Брусарска и мелодичните хаус ритми на DJ Marten, стотици видни представители на българските медии и хайлайф отпразнуваха заедно с еssence & Catrice изпращането на лятото и любовта към качествената бюти козметика. Събитието очарова гостите с приказната си атмосфера на магическа градина, която съчетаваше финия и елегантен почерк на Catrice, заедно с много цветни и забавни интерактивни кътове, вдъхновени от младежкия дух на еssence.

Забавлението беше гарантирано, благодарение на специална “Ring for magic” стена, която изненадваше гостите с различни грим подаръци, както и грим боулинг с кегли от спирали, който разчупи преживяването и помогна на гостите да си спечелят още вълнуващи грим изненади. За безупречната грим визия на присъстващите пък се погрижиха грим мастъри, част от активацията  “Колело на късмета” с различни грим предизвикателства, които вдъхновиха гостите да изпробват нова цветна грим визия.

Освен да запознае гостите отблизо с най-големите новости от грим света на еssence & Catrice, събитието имаше за цел да засвидетелства плановете на двата бранда за още по-мащабно разрастване на Българския пазар. Пазар, в който в момента така или иначе заемат водещи позиции, но споделят амбиции за още по-голямо пазарно насищане.

„България заема специално място в сърцата ни като ключов пазар, фокусиран върху грижата за външния вид. Бъдещите ни планове за essence и Catrice в България са амбициозни и виждаме голям потенциал за допълнителен растеж, въпреки че вече заемаме добри позиции тук. Нашата мисия е да продължим да предоставяме на нашите български клиенти иновативна и качествена веган козметика, давайки им възможност да подчертаят своята уникална красота, оставайки верни на принципите си и грижата към природата. България е ключова част от нашата стратегическа визия и очакваме с нетърпение да разкрием повече за своите творчески планове тук“, споделя Ивона Худан, главен маркетинг мениджър на VM2 Cosmetics за региона.

Като марка номер едно в Европа по продажби, essence е бранд с мисия да направи грима по-забавно и достъпно преживяване за всички, без да прави компромис с качеството. Марката поставя приоритет върху това да създава висококачествени грим продукти, като същевременно се грижи за околната среда и животните. Козметичната компания се гордее с това, че приоритизира  естествените и веган съставки в своите продукти, гарантирайки за безопазност и качество, без да тества върху животни, в съответствие със законодателството на ЕС.

Catrice, от друга страна, се грижи не само за красотата на потребителите си, но и за тази на планетата. Водени от мотото „Това не е магия, това е грим“, Catrice поема отговорност както към потребителите, така и за околната среда. Техният козметичен бранд е изградена върху четири пилъра за социална отговорност: хуманно отношение към животните, изчистени веган съставки, грижа за околната среда и климата и социална ангажираност. Catrice е бранд  посветен на това да бъде 100% веган*, подкрепяйки инициативи за опазване на околната среда и активно допринасяйки за опазването на планетата.

За VM2 COSMETICS

VM2 Cosmetics е водещ регионален дистрибутор на цветна козметика. Основен дистрибутор на грим марките essence и Catrice за 10 държави в нашия регион, също така в съвместно дружество с Cosnova GMBH, немски собственик и производител на марките essence и Catrice.

ПОСЛЕДНИ НОВИНИ

НСИ: Имаме данни, които да послужат за по-адекватни цени на водата

Националният статистически институт (НСИ) разполага с необходимите и достатъчно точни данни, които да послужат за адекватно определяне на цената на водата.

Милен Митев е избран за член на Управителния съвет на Европейския съюз за радио и телевизия

Генералният директор на БНР Милен Митев беше избран единодушно за член на Управителния съвет на Европейския съюз за радио и телевизия (EBU)...

Поскъпването на храните е с 2,5% в сравнение с миналата година

Цените на хранителните продукти бавно и без много шум продължават да вървят нагоре. За последната седмица се наблюдава поскъпване при краставиците и...

СВЪРЗАНИ ПУБЛИКАЦИИ

Милен Митев е избран за член на Управителния съвет на Европейския съюз за радио и телевизия

Генералният директор на БНР Милен Митев беше избран единодушно за член на Управителния съвет на Европейския съюз за радио и телевизия (EBU)...

Поскъпването на храните е с 2,5% в сравнение с миналата година

Цените на хранителните продукти бавно и без много шум продължават да вървят нагоре. За последната седмица се наблюдава поскъпване при краставиците и...

Зам.-министър Ренета Колева участва във форум за бъдещето на водородната икономика

България има ясно изразена дългосрочна амбиция за увеличаване на дела на възобновяемите енергийни източници в енергийния микс, в това число на водород...