Двадесет и третото издание на фестивала на комуникационните индустрии ФАРА ще се проведе за първи път в Бургас. Негов домакин в дните от 8 до 10 юни ще бъде Международният конгресен център в морския град, съобщават организаторите от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА).
В конкурсната програма ще бъдат включени комуникационни компании с рекламни форми и кампании, създадени в България и реализирани в страната или чужбина в периода от началото на януари 2022 г. до 20 април 2023 г. Победителите ще бъдат обявени на 10 юни 2023 г. в Бургас. Конкурсите са разделени на творчески и медийни. В рамките на фестивала ще бъдат представени проекти за нова визуална идентичност на фестивала, а в лекционния панел на събитието ще се включат не само местни, но и гостуващи специалисти. Сред тях е Сузана Албакърки, изпълнителен творчески директор на независимата агенция базирана в Лисабон Uzina, Ханс Бьокер, творчески бранд стратег с над 20-годишен опит в рекламата и част от екипа на марката Red Bull, както и хуманистът Мари Рейг Флоренса, експерт в съветването на творчески лидери и организации.
Подробна информация за програмата и участниците в тазгодишното издание на фестивала има на неговия официален сайт.