Над 60 % от българите ще се възползват от тазгодишните оферти за Черния петък

Майсторският клас на Райна Кабаиванска започва на 8 септември

Майсторският клас на Райна Кабаиванска започва на 8 септември и ще продължи до 2 октомври 2022 г. в зала "България", съобщават от...

„Фич“: Еврозоната вероятно ще навлезе в рецесия през второто полугодие

Рейтинговата агенция "Фич'" (Fitch Ratings) представи в четвъртък най-новия си доклад, според който еврозоната вероятно ще навлезе в рецесия през втората половина...

Времето в България: Слънчево сутринта, облаци идват от запад след обяд

В събота сутринта ще преобладава слънчево време, но от запад облачността ще се увеличава и след обяд ще е предимно значителна. До...

Затварят магистрала „Тракия“ между 133 и 156 км

Затворен за движение и в двете посоки от 9,30 часа днес ще бъде участъкът на магистрала „Тракия" между 133-ти и 156-ти км,...

Ексцентричната Мира Бъчварова направи влудяващ пърформанс за откриването на изложбата си.

В първия ден на Ноември шармантната дизайнерка разкри душата си на художник. С над 40 картини в различни теми художничката откри...

Шестдесет и шест на сто от българите ще се възползват от тазгодишните оферти за Черния петък, сочат данни от най-новото проучване „Fashion (Re)Search“ на европейската модна търсачка „Глами“ (GLAMI), получено в БТА. Само 8 на сто не планират да купуват модни стоки в най-големия ден за пазаруване. 25 на сто все още се чудят дали биха пазарували тогава, а едва 1 процент са казали, че не знаят какво е Черен петък.

Черният петък често се смята за най-натовареният ден за пазаруване в годината и отбелязва началото на коледния пазарен сезон. Тази година той ще бъде на 25 ноември.

През последните няколко години, поради пандемията от КОВИД-19, навиците ни за пазаруване се промениха драстично, посочват от компанията. Хората по света трябваше много бързо да преминат към изцяло онлайн пазаруване от всякакъв вид.  Дори и след официалното отваряне на магазините, все още виждаме, че много хора предпочитат да правят покупките си онлайн.

59 на сто от участниците в проучването на GLAMI потвърждават, че ако магазините, от които планират да пазаруват, са претъпкани или опашките са много дълги, те биха си тръгнали и биха направили поръчката си онлайн. Само 27 на сто са абсолютно сигурни, че ще посетят физическите магазини, независимо колко хора има в тях, докато 14 на сто все още не знаят как ще направят своите покупки.

Въпреки големия интерес към Черния петък, 52 на сто не планират да създадат списък за пазаруване. Те предпочитат да търсят най-добрите оферти, налични в самия ден. 20 на сто ще си направят предварителен план какво ще търсят, но най-вероятно също няма да правят никакви списъци. Само 16 на сто ще бъдат подготвени със специален списък с желания, в сравнение с миналата година, когато 23 на сто от любителите на модата са записали желаните си артикули.

Въпреки че повече от половината от участниците не правят планове какво точно ще купят, по-голямата част от българите вече са решили колко са готови да похарчат. 32 на сто планират да дадат между 100 и 200 лева за модни находки. 25 на сто възнамеряват да купят модни стоки за 200 до 400 лева и само 8 на сто биха похарчили под 100 лева. 22 на сто от българите все още не са решили колко са готови да похарчат за офертите по време на Черния петък. Това означава, че клиентите остават непредубедени за това, което могат да намерят и не искат да се ограничават само до няколко конкретни артикула или суми, коментират от компанията.

ПОСЛЕДНИ НОВИНИ

НСИ: Имаме данни, които да послужат за по-адекватни цени на водата

Националният статистически институт (НСИ) разполага с необходимите и достатъчно точни данни, които да послужат за адекватно определяне на цената на водата.

Милен Митев е избран за член на Управителния съвет на Европейския съюз за радио и телевизия

Генералният директор на БНР Милен Митев беше избран единодушно за член на Управителния съвет на Европейския съюз за радио и телевизия (EBU)...

Поскъпването на храните е с 2,5% в сравнение с миналата година

Цените на хранителните продукти бавно и без много шум продължават да вървят нагоре. За последната седмица се наблюдава поскъпване при краставиците и...

СВЪРЗАНИ ПУБЛИКАЦИИ

Милен Митев е избран за член на Управителния съвет на Европейския съюз за радио и телевизия

Генералният директор на БНР Милен Митев беше избран единодушно за член на Управителния съвет на Европейския съюз за радио и телевизия (EBU)...

Поскъпването на храните е с 2,5% в сравнение с миналата година

Цените на хранителните продукти бавно и без много шум продължават да вървят нагоре. За последната седмица се наблюдава поскъпване при краставиците и...

Зам.-министър Ренета Колева участва във форум за бъдещето на водородната икономика

България има ясно изразена дългосрочна амбиция за увеличаване на дела на възобновяемите енергийни източници в енергийния микс, в това число на водород...