Какво е „безценно“ за Лионел Меси?

Средната годишна заплата на мъжете е 20 515 лв., а на жените – 16 880 лв.

Това се посочва в специална глава, посветена на намаляването на разликите по пол, доходите и заплащането, от Доклада за равнопоставеността на жените и...

Божидар Божанов: В момента се обмисля как да се реализира цифровият портфейл

"Това мисля, че е видимо  за всички, които използват социални мрежи. Това е системен проблем в България, който се наблюдава и в...

Прогноза за времето

През нощта ще преобладава ясно време. В повечето райони ще бъде почти тихо, съобщиха от Националния институт по метеорология и хидрология (НИМХ)....

ЕК забрани Booking да придобие eTraveli

Европейската комисия забрани придобиването на шведската компания за осигуряване на самолетни билети eTraveli от американската компания за резервации Booking Holdings, обяви еврокомисарят Дидие...

Европейските борси последваха Токио и Уолстрийт на негативна територия

Водещите фондови пазари в Европа откриха днешната търговска сесия в червено, следвайки посоката на Токио и Уолстрийт, съобщава Си Ен Би Си....

Легендарният футболист се включи в кампанията #PricelessToMe и отправи емоционално послание към всички фенове на най-популярния спорт в света

Предстои един от най-силните сезони за световния футбол от няколко години насам. Финалът на УЕФА Шампионската лига наближава в края на май, ентусиазмът по целия свят е осезаем, а Mastercard и футболната легенда Лионел Меси подаряват на феновете на най-популярния спорт в света свое лично ‘priceless’ послание.

Меси представи видеото пред света с емоционални думи в своя профил в Instagram. В него той обръща поглед назад, за да си спомни онзи момент като дете, когато още само мечтае за голямото игрище. С помощта на изкуствен интелект AI, той се среща със своето детско аз и споделя за могъщото влияние, което тази страст продължава да оказва в неговия живот, а и в живота на милиони хора по света.

Иска ми се и в реалния живот да имам възможността да говоря с по-младото си аз, за​​да му вдъхна увереност и да му кажа, че упоритата му работа и жертвите ще се отплатят и че той ще продължи да играе играта, която обича“, казва Лионел Меси.

Екипът, който стои зад осъществяването на проекта споделя, че едно от най-големите предизвикателства е именно “съживяването” на Лионел Меси като дете. Във видеото са използвани нови визуални ефекти, голям брой негови детски снимки, видеа, референции за движение и технологии от ново поколение – VFX (Visual Effects) Neural Rendering и ‘Synthetic Render’, за да се постигне удивителния резултат. Mastercard e сред първите брандове, които използват тези технологии за реклама.

Технологиите са невероятни,” добавя Меси. “Когато показах видеото на семейството си, те не можеха да повярват, че някой е могъл да направи това – направо настръхнах като видях себе си сега как говоря на себе си като по-малък.

Много се радваме, че заедно с Меси може да напомним колко е важно да следваш сърцето си и да определиш своите лични приоритети – това, което е най-важно за теб. Това се оказва особено актуално именно сега. С нетърпение очакваме финала в Париж, където феновете ще се докоснат отново до своята страст – футбола.“, казва Раджа Раджаманар, Chief Marketing & Communications Officer на Mastercard.

Последните години всеки от нас имаше възможност да преосмисли своя вътрешен свят и да загърби излишното, за да направи място на истински важното в него. Периодът на предизвикателства и адаптация вдъхновиха кампанията #PricelessToMe на Mastercard с Лионел МесиЗвездата е дългогодишен глобален посланик на Mastercard и непреходното послание „Priceless”, запазена марка на бранда от 1997 година, когато за първи път се излъчва в САЩ.

Скорошно проучване, проведено от Mastercard Economics Institute, показва, че футболът категорично владее сърцата на европейците. Това е бил най-гледаният спорт на живо през 2021, а тенденцията се очертава да се запази и през 2022. Според индекса на Mastercard, почти седем от десет (69%) европейци са гледали футболен мач на живо миналата година, а 32% са играли играта сами. Половината от анкетираните вярват, че популярността на футбола ще нарасне още повече тази година и въпреки двете години, в които хората бяха дистанцирани от големите масови мероприятия, 65% от запитаните са споделили, че са готови да посетят спортно събитие на живо, а 44% биха пътували до друга страна за целта. У нас 77% от участвалите в проучването твърдят, че се чувстват комфортно да гледат състезания на живо, а тези, които биха предприели пътуване до друга държава, за да присъстват на спортно събитие, са 49%.

Също така в България 60% от участвалите в проучването споделят, че предпочитат разходките сред природата и изкачване в планината, 37% са заложили на карането на колело, 36% са практикували бягане през последните 2 години, а 39 % – плуване. Един от водещите спортове у нас е шахът – за 33% той е бил основно спортно занимание, а за 40% това са видеоигрите. Традиционните спортове, отстъпват на все по-разпространените йога, практикувана от 40% от участниците в проучването, докато на футбол и волейбол, са заложили съответно 26% и 19%.

Анализът на Mastercard Economics Institute показва, че разходите на европейците за потребителски карти за спортни стоки, услуги и преживявания са се увеличили с 2,5% през 2021 г. в сравнение с нивата преди пандемията (2019 г.), като продажбите на дребно на спортни стоки, като стикове за голф, топки за тенис и велосипеди, бележат нарастване с 14,6%.

Mastercard е официален спонсор на някои от най-популярните спортни състезания в Европа, като УЕФА Шампионската лига, Откритото първенство, Ролан Гарос, Световната купа по ръгби за жени и Европейското първенство на League of Legends.

ПОСЛЕДНИ НОВИНИ

Стартира инициативата “Е8” в подкрепа на облагородяването на района на Родопите

С цел да подобри безопасността на туристите и да популяризира маршрута, кампанията подобрява инфраструктурата на маршрута Е8 с 460 поставени указателни табели

еssence & Catrice събраха стотици звездни гости на магическо градинско парти в София

Двата бюти бранда отпразнуваха водещите си позиции в грим пазара за България чрез пищно събитие, което събра на едно място видни медийни...

Икономисти: Тежестта за влизане в еврозоната лежи върху бизнеса

"Хубаво е, че фиксираме датата за влизане в еврозоната възможно най-близко до предишната таргет дата - 2024 г. Надявам се да успеем...

СВЪРЗАНИ ПУБЛИКАЦИИ

еssence & Catrice събраха стотици звездни гости на магическо градинско парти в София

Двата бюти бранда отпразнуваха водещите си позиции в грим пазара за България чрез пищно събитие, което събра на едно място видни медийни...

Икономисти: Тежестта за влизане в еврозоната лежи върху бизнеса

"Хубаво е, че фиксираме датата за влизане в еврозоната възможно най-близко до предишната таргет дата - 2024 г. Надявам се да успеем...

ЕК забрани Booking да придобие eTraveli

Европейската комисия забрани придобиването на шведската компания за осигуряване на самолетни билети eTraveli от американската компания за резервации Booking Holdings, обяви еврокомисарят Дидие...